Запросити технолога
в ваш салон на навчальну сесію
 
Технолог бренду
Чи працюєте ви з продукцією Schwarzkopf Professional чи Indola?
У вас є торговий представник?
Які теми вас цікавлять?
Додаткові питання
 

STMNT - ЗАЯВИ ПРО СЕБЕ!

STMNT - заснований на знаннях та майстерності провідних барберів. STMNT - унікальний. Це не просто продукт. Це – ціль. Це команда тих, хто готовий сміливо та оригінально заявити про себе. Тих, хто відстоює те, у що вірять. Це спільнота, яка вшановує майстерність і прагне до того, щоб зробити її ще кращим.
МИ ПЕРЕПИШЕМО СТАНДАРТИ ГРУМІНГУ!

ЗАЯВИТИ ПРО СЕБЕ

Ми є новаторами у сучасному барбер-мистецтві. Наша місія - більше, ніж просто зробити свій внесок у індустрію - ми прагнемо змінити стандарти грумінгу. Ми поважаємо тих, хто може сміливо та оригінально заявити про себе. Ми створюємо спільноту тих, хто готовий перевернути основи індустрії. Тих, хто стоїть за те, у що вірить. Спираючись на стратегію щирої співпраці, ми сформували бренд, який виходить за межі продукту. Бренд, що має мету.

Ми об'єднали наш креатив та новаторство, щоб створити бездоганний продукт. Ми – те, що ми робимо. Натхненно. Майстерно. Пристрасно. Ми вийшли за межі звичного і створили виняткові формули. Ми тестували їх доти, доки вони не перевершили наші очікування. Результат: три унікальні колекції стайлінгових засобів у супроводі з лінією догляду з 5 продуктів.

Наша індивідуальність простежується у кожній деталі. Ми створили видатний бренд. Бренд, який відображає наш ДНК.

НОВА МОВА

STMNT – це група майстрів своєї справи: Джуліус Арріола, Софі Пок та Мігель Гутьєррес.

Барбери за фахом, творці за покликанням - ця команда знає свою справу від і до. І це не просто так. Такі люди бачать потенціал у дрібних деталях. Речі, які можна зробити інакше. Навіщо плисти за течією, коли ти можеш бути таким, яким цього хочеш ти? Так вони об'єдналися, щоб створити щось нове, щось краще. STMNT – це унікальний бренд зі своєю метою. Сучасний барбер-бренд, який розбурхує і заявляє про себе.

MUST- HAVE БРЕНД ДЛЯ БАРБЕРШОПІВ І САЛОНІВ

Барбершоп, грумінг, перукарня ... хоч як її назви, ця індустрія охоплена творчістю, цього не змінити. Сьогоднішній грумінг виходить за межі «обслуговування» або використання трьох різних помад. Зробити готову зачіску – це вже пройдений етап. Добре виглядати – твій привілей. Це про те, щоб жити своїм життям і мати можливість бути тим, ким ти хочеш бути, день за днем. Сучасний барберинг більш вишуканий і досвідчений, він орієнтований спосіб життя і немає статі. Це повне впакування, в якому створюється індивідуальний стиль. Між переходом від салонного до щоденного укладання лежить величезний досвід. Люди, які дбають про свій імідж, обирають бренди, що відображають їхню особистість, і професіоналів, яким вони довіряють. Обирають високоефективні продукти, що відповідають їхньому способу життя. Продукти, які добре виглядають. Добре пахнуть. Зроблені, щоб виглядати яскраво. Зроблені, щоб заявити про себе.